دیروز و طی مراسمی در میلان جایزه ی بهترین و خلاقانه ترین هشتگ سال 2015 میلادی به هشتگ SeAndiamoInFinale campaign# تعلق گرفت. #اگر.به.فینال.برویم که روز قبل از نیمه نهایی لیگ قهرمانان توسط باشگاه یوونتوس ایتالیا استفاده شد، به خاطر خوش قولی متقابل یوونتوس و هوادارش نیکولو دی مارکی به اوج شهرت رسید، جایی که یووه برای او بلیط و دوچرخه تهیه کرد و او هم از تورین تا برلین رفت.
فدریکو پالومبو ، مدیر بخش بازاریابی و امور دیجیتال ، به نمایندگی یوونتوس این جایزه را دریافت کرد. یوونتوس در ماه اخیر ، مدال طلای فستیوال IF! را هم به خطر بهترین مدیریت هنری در میلان کسب کرده بود.
عوامل کلیدی که موجب کسب این جایزه شد ، هم اثرگذاری پیام این کمپین ، طیف وسیعی از هواداران که به آن توجه نشان دادند و حدود 18 میلیون کاربر جداگانه از آن استفاده کردند. این هشتگ و تعهد نوکولو توسط یوفا هم منعکس شد.
" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "